Tillbaka till vardagen

Det är mörkt när man stiger upp och det är mörkt när man kommer hem. Föredrar inte att kliva upp ur en varm säng när det är kallt, blåsigt och mörkt utomhus, men det har sin charm att sätta sig i bilen så tidigt på morgonen. Det är som trevligare att köra när det är lite små mörkt ute, varför kan jag inte svara på. Det finns någon sorts hat kärlek till höst rusket ändå. När man får ta fram de stickade vantarna och de söta mössorna. När man kan ha stora halsdukar och tjocksockor i skorna. Det kanske inte är så fel med höst ändå. Jag känner mig upprymd & glad. Sådär härligt levande :)




Kommentarer
Emmelist

Tja brullan! Nu finns det en ny ringtävling hos mig ! 2 vinnare! Så nu kanske det äntligen är din tur va ;)



Hoppas din dag blir riktigt awesome!

2010-10-07 @ 11:00:18
URL: http://emmelist.blogg.se/
emmelist

hehehe ja dom flesta väljer svart! svårare att vinna då ;)



2010-10-07 @ 14:24:41
URL: http://emmelist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0