Med en enkel tulipan..

Ja, idag har min käre vän Frida fyllt 24 långa år! Kom hem för en stund sedan och är fortfarande propparns mätt av tårta, kakor och diverse annat gott. Tänk att man kan göra så mycket härligt som är både laktos och gluten, det trodde jag aldrig! Men grattis till dig min vän! Och jag hoppas ni får det trevligt imorgonkväll =)

Själv ska man upp och jobba sedan pyser jag direkt till Skellfteå då jag ska upp till Ikea i Haparanda på söndag. Det blir trevligt och spännande då lilla jag inte varit längre upp än i Luleå. Sedan lär man väl inte komma tomhänt hem heller och det är alltid lika roligt! Nu ska jag gå och renbädda sängen sedan ska jag hoppa isäng. Ha det bra =)

 

 


Kommentarer
Jennie ♥

sv: allt bra`? kram

2010-10-02 @ 23:41:35
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0