Home alone

Jag vet inte om det är jag som har vant mig att köra  i mörker och sent på kvällarna, men jag har hittat en tjusning med det också. Det är mindre trafik och det är ganska mysigt att köra när det är mörkt. Visserligen är det trevligare att köra mot något än hem igen men hem är alltid hem och det är rätt skönt att få sova i sin egen säng när man har varit borta sådär :)

Nu ska jag alldeles strax fara mot jobbet, har kväll så jag slutar inte förrän efter 21. Blir att sova i stugan ikväll så jag orkar ta mig upp imorgonbitti. Har ju som vänt om dygnet och hållit natten sällskap i helgen så vi får se hur det kommer gå imorgon. Ha en bra måndag mina vänner! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0