.

Dryga dagar med dålig uppdatering.. Har inte hunnit mer än komma hem så ska jag fara igen har det känts som. Hann visserligen ganska mycket igår då jag tänker efter. Lämnade igen min telefon och köpte en annan som jag är betydligt mer nöjd med, hejja knappar! Kan inte vara mer less på touch och förstår inte att jag överhuvudtaget övervägde att ha kvar den andra, hua.. Efter det pös jag iväg till mina små hjärtan i klabbis och bjöd på bullar och muffins. Tänk om det kunde uppskattas lika mycket hos alla som just där när man har bakat. Men det är kul att kunna ställa upp med något så litet som en påse fika iaf :)

Ikväll har jag varit med Frida och Angelica på strömpilen en sväng. De hade "girls night" med öppettider till 22. Hann inte vara där så länge och lika bra var väl det då jag har den jävligaste magsmärtan på länge. Det var trevligt iallafall, var ett tag sedan vi hittade på något alla tre så det var på tiden :)

Nu ska jag göra mig klar och stöka undan lite disk sen ska jag hoppa isäng och hålla tummarna för att jag får sova lite inatt. Har sovmorgon imorgon men funderar på att kliva upp ändå och fara på Iksu och kika på utförsäljningen av vinter grejjer de skulle ha där från klockan tio. Man kan ju alltid hitta något onödigt som man redan har men vill ha nyare, eller hur? ;)

Nattinatt

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0