Det känns

Har näst intill just hunnit hem och ska hoppa isäng lika fort igen. Ska ta mig upp sex imorgonbitti och håller tummarna för att slippa gå olagligt trött. Har haft en rätt mysig kväll faktiskt. Föredrar att jobba dag trots att jag är morgontrött men det här kvällen har gått rätt fort. Har suttit och spelat spel och myst med fika idag, kan man få det bättre på ett jobb? På torsdag har jag min första grupp och gissa om jag är nervig! Tur man får härlig feedback från klienterna, det gör mig mest bara peppad på att få det gjort. På att få lära mig och utvecklas. Visst är det ganska fantastiskt, vad man kan lära av andra människor? Vad man kan få i utbyte av en annan person. Hur mycket bara ett par ord kan betyda i längden. Livet är ganska härligt ibland :)

Det har snöat idag också vilket gör mitt humör bara ännu bättre! Om bara folket som sköter vägar och underhåll kunde förmå sig att ploga och salta vägar så att man slipper sitta på helspänn i dryga timmen då man ska till och från jobbet hade jag förmodligen hoppat av lycka ikväll. Snön är vacker när det är så nyfallen, så oförstörd på något vis. Bara vit och härlig. Riktigt så vit och härlig kommer den inte vara så länge till. Lite till och det går att köra skoter! Såg faktiskt ett skoterspår strax före Sollefteå igår, det var lite otippat :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0