Dålig update!

Jag har inte hunnit med nästan något den här veckan och varför vet jag inte. Tiden har bara runnit igenom fingrarna och vips så var helgen över också. Har levt i ett smärre kaos sedan i onsdags och förhoppningsvis får jag iordning lägenheten imorgon eftermiddag. Har fått omtapetserat nu, äntligen! Sista väggen tapetseras imorgon då det var en beställningstapet som man var tvungen att vänta på. Så förhoppningsvis blir min vision verklighet från och med imorgon. Det ska bli skönt att kunna sätta upp tavlor, hyllor, ljuslyktor och gardiner nu. Att få sätta lite prägel på lägenheten :)

Helgen har spenderats med A och lite vänner från jobbet. Har haft med mig kameran både fredag och lördag men av någon anledning glömdes den bort och det blev nästan inga kort alls. Fick skratta mig gråtfärdig igår då vi körde "jag har aldrig" vilket är en fruktansvärt rolig lek om man bara är ärlig. Historierna som kommer i och med alla bekännelser är ju helt fantastiska! Vissa har varit med om mer än andra, det är ju bara att konstatera. Lite inspirerad att göra något jag aldrig har gjort förut blev man ju ;)







Bjuder på dessa supersnygga bilderna och konstaterar att jag förmodligen mår på tok för bra idag efter helgens bravader, men jag klagar icket! Nu pyser jag iväg till barn4 och träffar mina små hjärtan. Ha en mysig kväll :)



Kommentarer
Frida

What!? Har du fått omtapetserat före oss!? Det är ju faktiskt orättvist. Morr.



Men trevligt att du haft en bra helg iaf :P hehe.

2010-10-17 @ 19:53:58
URL: http://fightfire.blogg.se/
elina

jaha, och vad exakt äre du tänkt göra då? :P

2010-10-17 @ 23:21:18
Erica

Elina: Haha, ja.. den där snygga varianten du hade dragit i bilen lät ju helt klart lite utmanande ;)

2010-10-18 @ 00:04:24
URL: http://ericajonsson.blogg.se/
elina

haha i see ;P men välj då för guds skull lite bättre väder än snöstorm (bara för att underlätta) ;) haha!!

2010-10-18 @ 20:47:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0