Vem släckte lampan?



Finns ingen mer än jag som önskar stora drivor vit härlig snö, men jag sticker inte under stolen med att jag saknar solen starka strålar. Att vakna med ljuset på morgonen, att fortfarande se solen på slutet av dagen och det faktum att jag som person har mer energi när jag kan utnyttja mer av min tid utomhus. Känns så fruktansvärt tråkigt att vakna upp till samma mörker som när man la sig, och att fara hem till samma mörker som när for till jobbet. Aldrig under dagen hinner man utnyttja det lilla ljus vi får, om än det inte är solljus. Nej, en solresa nu hade inte suttit helt fel. Långa stränder och varma hav med en sol som lyser långt in på eftermiddag och lämnar värmen kvar hela natten. Jag nästan saknar de fuktiga lakanen som kan gå mig på nerverna när jag väl är utomlands. Man kanske ska försöka sig på att spara lite pengar och se om man har tid att fara på någon sista minuten längre fram i vinter. Någon härlig själ som är lika sugen som jag?



Kommentarer
Angelica

Jag är alltid på det vet du ;)

2010-11-05 @ 22:57:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0