.

Ikväll har jag inte så mycket att säga, är lite tom på ord faktiskt. Känslor har jag massor av, alldeles för många faktiskt. Kunde önska att jag många gånger bara kunde slå av alla känslor och alla tankar. Försöker intala mig själv att livet borde bli lättare att leva om man slipper gå omkring och känna en massa hela tiden, men å andra sidan skulle det vara fruktansvärt att inte få känna den glädje och lycka många dagar ger mig. Jag är dessutom en jävel på att känna saker och att uttrycka dem. Det finns inget bättre än att ge en annan människa ett leende på läpparna, och det krävs så fruktansvärt lite för att göra någons dag så mycket bättre. Du får inte sluta hoppas, sa en vän idag, och det är väl så. Hoppet ska vara det sista som sviker en och även om det inte alltid känns som att det kommer en dag till så gör det det, och imorgon hoppas jag på en bra dag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0