Stressss

Oj, igår hann jag iprincip bara hem innan jag slog igen ögonlocken. Idag var det trögt trögt trögt att kliva upp! Har hostat och haft ont i halsen ett tag nu men peppar peppar så hoppas jag att det går åt rätt håll och det ger med sig! Hann inte så mycket mer idag efter jobbet. Blev en vända för att köpa julstjärnor att ha i fönstret i vardagsrummet och i sovrummet men nu när jag har pillat ihop en jävel så är sladden för kort. Det är ju typiskt mig, det ska jävlas för att jag ska ge upp. Men serni det har jag inte tänkt göra. Den jag har ställt iordning får hamna på fönsterbrädan i sovrummet istället så får jag fixa iordning något annat till vardagsrummet :)

Efter det ringer en kär vän till mig och ska lämna bilen jag ska ha upp till Skellefteå imorgon. Lite problematiskt blev det så det var tur att jag av ren slump mötte de stackarna när de virrade runt öst på stan i god tro om att hitta rätt (vilket de var långt ifrån). Efter det hann jag med en tur till mina små hjärtan i klabbis, lite mys och som vanligt en del skratt. Skönt att släppa vardagen lite bara sådär vissa stunder. Skönt att kunna vara sig själv fullt ut, inga krusiduller bara ren härlighet. Det gillas :)

Nu ska jag jävlas en stund till och packa lite innan jag får hoppa ner i kuddlådan. Sedan en kort dag innan jag beger mig iväg på äventyr i Skellfteå. Blir nog en väldigt spännande helg om jag känner Nicke rätt.. hej och hå ;P



Hojt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0