Snacka om träningspass!

Det är ingen lätt match att gå omkring och bära en liten knodd en längre stund. Satan vilken träningsvärk jag har haft i mina armar idag! Jag tycker inte lilleman är speciellt stor eller väger speciellt mycket men det tar fan på  ändå! Hade en riktigt mysig fredagskväll med mina bästa igår och ikväll har soffan varit mig till lags. Skönt med en lugn helg.. känns som om min kropp behövde ta igen sig efter på tok för många dagars arbete i sträck. Satt dock och övervägde om det var dags för en inflyttningsfest i slutet på månaden, det var ju som ett tag sedan jag flyttade så det är väl på tiden ;p

Nu ska jag återgå till att sällskapa i soffan, sedan blir det en tidig kväll så jag tar mig upp på jobbet imorgon. Ha en mysig kväll allesammans :)



Kommentarer
jaaaaaaag

haha va, pratar du om hugo? :p otränad unga dam.. otränad! ;)

2010-11-15 @ 23:45:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0