Snacka om fredagslyx!

Fick maten levererad till dörren och den med trevligt sällskap. Så nu sitter jag här proppmätt och försöker så gott jag kan att överhuvudtaget andas. Fick även hjälp att skruva upp en del saker på väggarna så det har väl hänt mer här under de senaste två dagarna än vad det har gjort sedan jag flyttade in i maj vilket är ett framsteg. Nu börjar det äntligen se ut som ett hem här och det är inte annat än efterlängtat :)

Nu ska jag njuta av min sköna soffa och invänta ögonblicket då jag ska ut för ett litet chaufförsjobb. Ha en bra kväll mina vänner! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0