Jävla huvud

 

Har ont som satan i skallen men det är väl inget nytt. Sover dåligt som skit på nätterna, vilket inte heller är något nytt. Men idag gjorde några klienter på jobbet min dag. Det är så fantastiskt hur några trevliga komplimanger kan göra så mycket. Det de sa kommer jag leva länge på!

Inget annat trevligt att berätta faktiskt.. Tiden rullar lite på rutin och dagarna går undan. Kom fram till att jag gjort mer än hälften av praktiken vilket känns väldigt tråkigt. Vill stanna kvar där helst hela studietiden och lite till, men det går ju inte. Säger som en klient sa till mig idag "jag hoppas du får komma tillbaka och jobba!", ja, det hoppas jag med!

Det snöade för två dagar sedan och jag hann ta en mycket mysig bild. Det var en sånt där härligt snö som man inte lyckas uppleva alltför många gånger. Den var sådär lätt och trevlig att vara ute i. Visst får man väl lite jul känsla ändå? :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0