Jag ser bara dimma

Kom hem för en stund sedan från jobbet och har väl kört sisådär 60 km/h som fortast. Det var dimma som jag aldrig varit med om tidigare och jag har kommit fram till att jag tycker det är lite halv läskigt med dimma då jag såhär sent på kvällen har ganska livlig fantasi. Jag börjar tänka mördare, troll, dvärgar och diverse andra suspekta människor som kan hoppa in framför bilen. Att det sedan är halka och spår i vägen som man inte tar sig upp från gör saken bara ännu trevligare. Det kanske är bra att jag får några timmars sömn om en stund, känner att mina tankar inte riktigt är så hälsosamma just nu, vilket kanske inte är så konstigt då hela min värld har varit lite som i en dimma idag.. :P Så jag kojsar från och med nu och önskar er en trevlig natt! Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0