En bit av mitt hjärta





Tanken slog mig alldeles just när jag satt och tittade på bilderna att jag kände en fruktansvärt stark känsla av stolthet. Det är precis som att en bit av mitt hjärta har blivit större på något vis. Att jag har fått uppleva den verkliga tanken med livet. Den där starka känslan av kärlek, vänskap och glädje. Fick lära mig på jobbet en dag att man ska tala om för sina nära hur mycket de betyder, var gång man tänker det, så nu gör jag det. Mycket kommer se annorlunda ut i framtiden och förhoppningsvis får jag vara en del av den förändringen. Och jag vet att tiden inte alltid finns men jag uppskattar att du lyssnar när den väl gör det. Det har ju alltid varit så, du och jag mot världen. Min tanke är inte att det kommer försvinna, snarare att vi har med oss ännu ett hjärta att bära. Ville bara att du skulle veta att jag bryr mig och finns här.



Kommentarer
jaaaaaaag

och det gör jag med, änfast jag inte hör av mig varje dag. änfast jag inte har tid varje gång. änfast jag bor längre från stan. jag finns här ändå. :) love u!

2010-11-09 @ 00:43:13
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0