Det gick trögt

Efter en helg av jobb hade en sovmorgon inte suttit helt fel, men det var bara att pallra sig upp. När täcket är som skönast och man vill inget hellre än att ligga kvar i värmen. När det är kallt och mörkt ute och mörkret bakom ögonlocken känns betydligt mycket trevligare, ja.. då är det bara att stiga upp ur sängen. Visst är det för härligt? Och så kommer min vecka att se ut. Det blir tidiga mornar och långa dagar. Men jag hoppas att det känns lika bra att kliva upp resterande av veckan som det gjorde igår. Det fick förvånansvärt bra att stiga upp klockan fem en söndag. Jag är både chockad och stolt att jag överhuvudtaget fick huvudet från kudden. Men trots den tidiga timmen stängde jag dörren med ett leende. Känns som att man har fått ett lite nytt perspektiv på livet. Tänker inte slösa mer av min tid och energi på sådant som inte gör mig något klokare. Fokus på det viktiga nu :)





Ha en bra dag allesammans! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0