Vadå dålig förlorare, jag vann ju!

Hade en riktigt mysig och trevlig fredagskväll med underbart sällskap. Började med att grilla vilket i sig har blivit en big deal för mig eftersom det blir highlight of my life då jag inte äter som jag brukade. Det var ruskigt gott och jag blev ruggigt mätt! Efter detta spelade vi kubb och kom väl ganska snabbt fram till att jag är en rätt dålig förlorare. Jag mumlar och blir bitter så fort det inte går som jag vill, men jag vet ju om det. Å andra sidan fick sig både moståndarlag och lagkamrat inte bara ett gott skratt utan flera, då jag med mina utlägg och gester inte såg riktigt klok ut alla gånger. Men jag slapp vara bitter hela kvällen eftersom Sara så snyggt fick ner kungen och vi vann. Så inte nog med att jag är en dålig förlorare, jag är en dålig vinnare också eftersom jag (vi) skrek så säkert hela stan hörde när kungajäveln äntligen träffade backen (efter kanske sjuhundrafemtielva försök...). Nåväl, en helt klart godkänd fredagkväll som slutade i sängen i tid så jag var pigg, okej, det var att ta i. Jag var vaken imorse iallafall. Vädret är underbart och vi ska snart iväg och handla, sedan blir det hockey vm och efter det ytterligare en grillning. Visst är väl livet ganska underbart ändå? :)


Kommentarer
Angelica

Haha du är för underbar vännen min :D

2010-05-22 @ 11:48:59
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0