Sommaraktiviteter

Har just suttit och spånat på en massa aktiviteter till min brukare som jag ska jobba med i sommar. Bada, fiska, picknick, danser, mässor osv.. Kan inte sommaren bara börja nu, på riktigt? Ska dock inte klaga, har bara två veckor kvar sedan startar min sommar. Börjar med en veckas ledigt (några ströpass med jobb) sedan åker jag ner till mina favoriter i Varberg och är borta en hel vecka. Ska bli så himlans skönt att få komma till den plats jag utan tvekan skulle kunna leva på. Får se vad som händer efter skolan, men det är ju absolut inte uteslutet!

Kom på mig själv att le när jag for iväg till jobbet i eftermiddags. Jag tror det är solen, värmen och allt det gröna som fått mig på riktigt gott humör. Det känns i luften att det är en helt annat tid på ingång, sommartid. Den där tiden då man har tillfälle att ta hand om sig själv och bara må gott. Att vakna upp tidigt på morgonen gör mig inget under vår och sommar halvåret, sålänge solen skiner. Då känner man att man har en hel dag att ta vara på!

Påtal om något helt annat har jag konsultation imorgon. En månad har det då gått och jag har utan större missöden klarat det förvånansvärt bra! Tror det gjorde mig gott att magen strulade så jag fick börja äta en del mat igen. Så därför kommer jag fira (förhoppningsvis iaf) med en grillmiddag med vännerna imorgon. Hoppas att vädret håller i sig så man kan vara ute och njuta, spela kubb och bara må bra! :)




Kommentarer
mossi

Låter som ett kul jobb!

Ska bli kul när du kommer ner till oss!

Har du bokat?

Kolla min blogg förresten - nu har jag lagt ut lite bilder på hur det blev efter renoveringen.

2010-05-21 @ 20:32:01
URL: http://tonarsmodern.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0