Evighets projektet

Sitter för närvarande med blekmedel i håret, för andra gången. Vill inte ens veta hur mitt hår kommer kännas efter vi är klar. Var nog jobbigt att kamma redan efter första doningen. Har iallafall upptäckt att jag kan bli blond sålänge har min egna hårfärg, för där blev det iprincip vitt. Resten behöver vi kanske inte diskutera överhuvudtaget. Som tur är har jag min bruna hårfärg med mig, så det blir att slänga i den innan jag beger mig hemåt igen. Varför det tänker ni då? Jo, för att själva tanken var att få bort så mycket rött som möjligt så jag kan slinga mitt hår ljust senare då jag inte vill vara helt blond. Skulle dock vara ganska intressant att få vara riktigt riktigt ljus någon gång, bara för att testa. Har svårt att föreställa mig i det, vilket jag även tror många andra har :p

Har pratat med J om ikea resan som vi båda måste göra denna månad eller nästa. Ultimat skulle vara sista helgen nu i Maj då man har fått lite lön att handla för och förhoppningsvis har utrymme i den nya lägenheten att ställa sakerna man handlar på. Måste köpa en tv-bänk och ett soffbord, det är prio ett. Kommer måsta köpa en hel del som jag inte har räknat med eftersom jag ska fylla mer än hälften så mycket yta än vad jag bor på nu, men det blir roligt! :)

Nununu, helst igår, hade jag velat flytta. Är så less på mitt skyffe nu att det rent av känns jobbigt att komma hem. Har en massa kartonger osv som står i vägen, en ouppackad tv och ett hemmabio system som jag iprincip måste hoppa över varje gång jag ska mellan toan och vardagsrummet. Vet heller inte hur jag ska börja packa, vad stoppar man i kartonger och inte? Ska väl kanske börja med att ta ner alla jag har från väggar och liknande, och rensa garderoben ytterligare en gång, och börja att rensa badrummet.. Det lär nog ta mer tid och energi än jag hade trott, att flytta från en liten koja. Vill inte ens fundera hur det kommer bli då man flyttar nästa gång! Hoaligen! :)

Nu ska jag sluta babbla och läsa lite inför morgondagens grupparbete,
sov gott mina vänner! :)


Kommentarer
* Em

Hej! Haft en bra dag? :)

2010-05-02 @ 22:51:15
URL: http://emelojs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0