Ännu ett tråkigt inlägg

Jag önskar jag hade tillgång till min dator, min kamera och en usb sladd. Då hade ni fått se samma vacka vy som jag gör just nu. Det är grönt så långt jag kan se, äntligen! Det har varit ännu en dag av sol och värme, och det känns så fruktansvärt bra! Man vaknar på gott humör och med mycket mer energi, så jag hoppas det får hålla i sig.

Har börjat måla om mitt sovrum idag, hejja mig! Har dock bara tagit en vägg än, men det är en bra början.  Ha en bra kväll allesammans! :)


Kommentarer
jag

jag läste ditt sms, men jag har inga pengar på telefonen. du gör helt rätt som vänder blad, för sista gången. jag har ingen aning om vad du skrev i hans sms, men förmodligen så blev det bra ändå. man kommer aldrig någon vart om man inte tar tag i sanningen och sina egna känslor först och främst.

2010-05-17 @ 13:09:02
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0