Trög dag..

Det blev en tidig morgon imorse! Tjugo över sju hämtade jag upp första damen, och tro det eller ej så fick vi med oss även den tredje musköteren! Hon stod t.om och väntade, vilket vi inte alls hade räknat med! Planerade ett smärre ingrepp för att få upp henne ur sängen påväg dit nämligen, men som tur var behövde vi aldrig bli så drastiska ;)

Efter träningen blev det skola och sedan bar det iväg hemåt. Har haft en fruktansvärt dryg huvudvärk idag så jag sov en stund på soffan och insåg då jag vaknade upp att jobbet kändes väldigt långt bort. Så har mestadels legat i soffan i eftermiddag och det var först vid åtta ikväll som jag lagade middag. Det blev hemmagjorda crepés. Detta kräver då pannkakor som jag vanligtvis inte har så stor erfarenhet av att laga eftersom jag inte är så förtjust i att äta dom som dom är, men hör och häpna så lyckades jag med varenda en, t.om den första! Sitter därför med ett fånigt och stolt leende på läpparna och har t.om tagit bildbevis då jag fick mig en känga av min far sist jag försökte mig på detta experiment :p

Nu ska jag försöka plugga lite sedan hoppa isäng. Hittade en bild på J:s blogg som jag tänkte dela med mig, från i lördags. Det väder vi hade då får gärna stanna permanent hädanefter, vårsol är bland det bästa jag vet. Ett långdraget tecken på att sommaren snart är påväg, och nu längtar jag faktiskt :)




Kommentarer
Jennie

sv: allt är fint med mej.

du har ingen kompis eller ås som vill fräscha upp sin blogg?



händer idag?

kram

2010-03-10 @ 10:36:55
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0