När man mår bra i själen

Idag har jag mått bättre än på väldigt länge. Vaknade av ett samtal kvart i tio imorse där jag blir informerad att solen lyser i Umeå och att jag borde ta mig ut för en promenad. Så efter samtalet ringer jag min kära vän F som jag hämtar upp för en lunch, sedan bär det iväg till stugan för mys i solen och lite skoter! Hör och häpna, damen klev på frivilligt ;)

Gårdagskvällen blev väldigt trevlig! Blev melodifestivalen först sedan följde jag med ut på Cover. Hade riktigt riktigt trevlig trots att det blev vatten från det att jag klev in på krogen. Tanken var att jag skulle upp och jobba idag men då det blivit något missförstånd så stod det redan två stycken damer där imorse så jag fick ligga kvar i sängen. Lika glad för det är jag, som fick njuta av det underbara vädret och det trevliga sällskapet!

Nu sitter vi och inväntar klockslaget då vi kan bege oss ner till stan igen då vi ska fara och se på bio. Ska se en film som heter remember me, med Robert Pattinsson. Tror ju sällan att den kan vara annat än bra, men ni lär väl bli visse om inte annat.

Ha en mysig kväll mina vänner! :)

 




Kommentarer
Angelica

Låter som om du har haft en toppenhelg, vi saknade dig igår men vi får ta igen det någon annan dag ;)Du måste berätta om filmen var bra för jag funderar på att se den.

2010-03-14 @ 20:31:00
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0