När dagen varit för bra för sitt eget bästa

Har suttit en stund här nu, skrattat så att tårar runnit nedför kinderna. När hysterin lagt sig kom jag på mig själv att dra mig för att lägga mig. Har varit vaken sedan sex imorse och är så fruktansvärt trött men vill ändå inte lägga mig. Dagen har varit för bra för att avslutas då jag är rädd att det inte ska kännas lika bra imorgon som det gör just nu. Har suttit och lyssnat på en massa bra musik, kikat på skor (det är som en drog!) och funderat vart alla mina gamla kläder tagit vägen. Letade igenom lite lådor under sängen och hittade min (och före det mammas) favorit myströja. Jag älskar höga kragar och stora tröjor, det lär nog ingen vän av mina ha missat.



Ska nog ärligt påstå att den är rätt cool också. Den ser vitare ut på bilden men tröjan är i själva verket ljusgul. En mycket härlig "sitta ute på sommaren vid sjön" tröja. Tänk att så underbara ting kan falla i glömska!



Kommentarer
Jennie

sv: haha, precis ;) men vi visste att det skulle bli mycket jobb, så det är inte så illa. hehe. jag gillar att ha dem runt omkring mej, men det ska bli skönt att bara ha en sen ;) bara EN som skäller och inte sju ;)



haha, får allt ta och titta igenom det klippat då ;) jag gör inte mkt. ska designa lite bloggar!



gör du idsg?

kram

2010-03-02 @ 10:53:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0