Ibland räcker tiden inte riktigt till

Vet inte riktigt vart denna dag tog vägen? Satt vid datorn imorse en kortis och fick för mig att jag skrev, men tydligen inte? Allt har gått i ultra rapid hela dagen så snart vet jag inte ens vilken aktivitet som hör hemma under vilken tidsperiod. Var ambitiös och bakade bröd imorse, tvättade, tränade, hade inskolning, for och hälsade på J och två av mina fyra föräldrar (skilda + bonusföräldrar, för er som inte redan vet det). Var t.om ambitiös och tog med mig fika, vilket uppskattades. Är lite besviken på mig själv att man inte hälsar på oftare men jag kan liksom inte hitta tiden till det, trots att vi bor bara en kort bilfärd ifrån varandra. Bättre någon gång än aldrig, right?

Strax efter tio ikväll klampar det in sällskap för film. Vi fick genomlida filmen då den var totalt värdelös. Förstår inte alls hur jag överhuvudtaget, på något konstigt sätt ändock blev tagen på slutet. Fast å andra sidan, oavsett hur dålig filmen är så är jag en sucker för happy endings. Nu ska jag natta! Sov gott mina vänner :)



Vet inte om man har för höga förväntningar på henne som skådespelare och att man av den anledningen tror att alla filmer hon medverkar i ska vara bra, men uppenbarligen är det inte så. Nej, den här filmen var inte bra!



Kommentarer
issa - rappare och låtskrivare

sv: jag har inte sovit ensam där än:O men snart så.. jag tror nog dock att jag vänjer mig:) känner mig så hemma där lixsom:D

2010-03-05 @ 06:03:16
URL: http://issabellek.blogg.se/
Jennie

sv: nej precis! men egentligen orkar jag inte bry mej. bara sitter och snackar åt henne. men fick veta att den msn har hon för att 'skoja' med folk. kul va? fick hennes riktiga från en kompis till henne, så vi får se. vet en hel del om henne nu ^^.



nej vad kul att du har jobb! vad är dte för jobb?

trevligt!

igår gjorde jag inte mkt. pojkvännen hade köpt med sej en film hem - luftslottet som sprängdes. men tkt att det hände liksom inget i den filmen... haha.



detsamma till dej!

kram

2010-03-05 @ 09:10:35
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0