Hurtigt!

Ska hoppa in i duschen nu efter ett långt och jobbigt träningspass. Har dessutom kommit med den briljanta ideén att fara och träna imorgonbitti, hör och häpna. Kvart över sju (!!) imorgon ska jag hämta upp F! Får se om den andra damen kommer sig upp ur sängen, blev ju ett jävla liv när vi skulle övertala henne men hårt ska hårt ha! ;)

Ska göra mig en kopp te och krypa upp i soffan sen med en bok jag började läsa igår, verkar riktigt bra faktiskt! Får se om jag dyker in med ett inlägg senare ikväll, annars får ni ha en  super mysig kväll! Puss :)



Kommentarer
Jennie

sv: jaa eller hur! ja, magkänslan går på cafét. sen tidningen. jaa oooh, 50talsinspirerat café hade vatt toppen!!!



vi får se vad jag väljer att gå vidare med, allting handlar om det funkar eller ej. hihi.



hur är det?

kram

2010-03-09 @ 13:27:48
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0