Helt underbart!

Har gjort ett bra jobb och skottat bort all snö vid mina små fönster, så nu lyser solen in även i vardagsrummet. Känns inte  bra alls att sitta inne när det är ett sådant vacker vår väder men jag knep alldeles just en tvätt tid som jag måste använda. Har missat mina två senaste tider så det börjar sina i garderoben. Ska dock gå och hänga upp det jag har och se om jag smiter ut på en promenad efter det. Vid sex ska jag hämta upp F för att fara och träna, ska bli skönt. I veckan finns det inga ursäkter, det ska tränas!

Sitter och funderar på att dra dammsugaren genom lägenheten nu när jag ändå inte har något att göra. Är dock inte mitt största problem. Har sjukliga problem med att lägga tillbaka saker på samma ställe där jag tog dem, framförallt kläder. Det liger kläder i hela lägenheten. Problemet ligger dock en del i att jag inte har plats med alla mina saker i de två stackars garderoberna jag har till förfogande för kläder. Ska bli så grymt skönt med klädkammare och en massa garderober i den nya lägenheten!

Förresten, det börjar bli bart på backen nu. Det känns jätte bra! Då kanske man kan ta fram cykeln snart. Fick förmaningar av F:s föräldrar att ta med henne ut på cykeltur i sommar. Vet dock inte om det är någon festlig idé då hon knappt tog sig in till stan förra sommaren utan att gnälla över värk i arslet :p

Nåja, nu ska jag diska och plocka undan lite här. Ha en fin dag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0