Helgen

   
   
   

Ursäktar den suveränt kassa kvalitén på bilderna men jag kan inte klandra någon annan mig själv som inte tog med mig digitalkameran eller samsung som gör fruktansvärt dåliga mobilkameror. Hade super mysigt i fredags och jag älskar musiken, man mår så fruktansvärt bra när man får sitta med ett fånigt leende på läpparna och bara gunga med av ren reflex.

Lördagen var ruggigt bra även den! Strålande sol och alldeles lagom kallt för att vara ute en hel dag. Det var påtagligt, minst sagt. Det blev en väldigt lugn hemresa från Vännäs där damen fram nickade till och de tre där bak iaktog miljön eller liknande, det var iallafall väldigt tyst och skönt. Det började röra sig först när vi tagit oss från Ersboda och vi allihop insåg att vi var övertrött och började diskutera en stackars gammal dam som gick efter gångvägen. Det finns fan inga som oss, så enkelt är det. Jag tror man måste bli inskolad och tränad i våran humor, den är inte riktigt rusk! :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0