Ett missöde kommer sällan ensam

Ska väl börja med att inleda med vad jag vill kalla missöde, problem eller vad man nu vill benämna det vid. Johans skoter ville inte riktigt ta sig hem idag så när jag skulle fara för att hjälpa de att komma hem så kör jag fast, naturligtvis! Slutar med att jag klämmer mina fingrar så häftigt när vi ska få upp skotern att jag fortfarande har problem att röra dom. I och med detta har även mina bakre bromsar på bilen fryst så jag tar mig ingenvart med bilen heller. Efter många telefonsamtal, föräldrabesök och ihärdigt arbete kom vi oss hem och skotrar dit dom skulle. Men det är sant som det är sagt, det ska alltid hända något när det gäller oss så jag är faktiskt inte så förvånad.

Men för att överväga denna långa eftermiddag så har jag (vi) haft en helt fantastiskt fin helg. Trodde aldrig att vi skulle få så pass bra väder som vi har haft men vi hade turen med oss någonstans iallafall. Det har varit allmänt mys med bästaste sällskapet. Har även gjort det jag trodde skulle vara fysiskt omöjligt, sovit två i en 90cm säng. Skulle dock sällan göra om det, men vad gör man inte för en vän som kommer huttrandes mitt i natten? :)

Nåja, summan av kardemumman är att jag har haft en riktigt bra helg och att jag ser fram emot i sommar då man kan fiska, grilla och ligga på gräsmattan och bara må riktigt, riktigt bra. För vet ni vad, nu har jag ingenting att oroa mig över i sommar. Ser fram emot den mer än någonsin faktiskt. Men först, en fjällenresa :)






























Nej nu orkar jag inte mer! Bilderna från idag får ni se imorgon! :)
 Nu ska jag natta, kommer bli fruktansvärt skönt att få sova överhuvudtaget (och fläka ut sig!!) efter nattens bravader. Inte nog med att man ligger intryckt mot en vägg, då ska det börja snarkas också. Menmen, jag överlevde :)

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0