-

När rastlösheten och bristen på socialt umgänge blir så överhängande att man t.om tvättar en fredagkväll då har det gått för långt. Inte nog med att jag tvättar, jag sitter och räknar minuterna mellan gångerna jag får gå ut och röra på mig. Detta har aldrig hänt tidigare (och kommer förmodligen aldrig hända igen). Har överträffat mig själv och pluggat en fredagkväll, då jag som idag inte hade något bättre för mig och dessutom sov på motell långt från stan. Nu måste jag umgås med någon innan jag sliter håret från huvudet, och det vill nog ingen skåda.

Lite mer tv då kanske? Suck


Kommentarer
jag

sov du på motell?!? :o what? /hannish

2010-03-26 @ 22:29:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0