-

Tänkte skriva att jag har haft en bajs dag, men det stämmer inte fullt ut. Däremot har jag haft en riktigt värdelös eftermiddag/kväll. Hann bara till p&k där jag iprincip föll ihop på hallgolvet pga huvudvärk och illamående. Där låg jag till jag var tvungen att fara på jobbet (som  jag egentligen inte var i skick för att fara på). Antar att jag är en av få som legat på hallgolvet och drömt om en annan dag i en annan tid, där värk som denna inte längre existerar. Är andra gången på bara en månad jag har haft en sån ihärdig migrän. Har lagt sig lite nu, efter två omgångar av värktabletter. Ska snart hoppa isäng har jag tänkt, och hoppas på att jag mår bättre imorgon. Lägger in bilderna som jag lovat en annan dag, orkar inte just nu. Ögonen känns som om dom är på väg att sjunka in i hjärnan. Usch, så snuskigt det där lät..

Har förresten sett första avsnittet på Arn - tempelriddaren, i serieform alltså. Måste medge att den verkar rätt bra trots att jag inte alls brukar vara så mycket för historia, krig och allt som hör det förgågna till. Men nästa avsnitt måste jag nästan se, bara för att det slutade så spännande.

Nåja, nu ska jag stänga av hjärnverksamheten och hoppas på en bättre morgondag. Godnatt


Kommentarer
jagijag

jaaa, visst är serien bra? :))



haha, hallgolvet??! låg du där på fullaste allvar? ;p



vi ses imorgon darling!!

2010-03-22 @ 23:17:57
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0