Trött, tröttare, tröttast..

Tanken när jag bytte bort mitt nattpass igår var att jag skulle sova ordentligt eftersom jag inte fick sova speciellt bra natten innan, då jag skulle upp och jobba imorse. Detta gick väl inte riktigt som jag planerat, tittade på klockan sist kvart över fyra imorse och då stod alarmet på klockan sju. Men jag var inte den enda på jobbet som var helt slut idag, tror hela gänget var utmattade pga olika anledningar. Jag har känt mig förvånansvärt pigg i huvudet trots att jag varit enormt förvirrad, däremot har ögonen inte riktigt hängt med idag och ögonlocken har ju som velat stänga igen nu som då. Tur man jobbar med underbara människor, det gör ju hela dagen!

Tanken var att jag skulle sova när jag kom hem men jag överväger om jag faktiskt ska försöka hålla mig vaken och se till att sova inatt istället. Får se hur lätt det kommer bli då jag slår på tvn.. Oavsett hur jag gör blir det nog inte så många mer knop än det jag gör nu. Funderade på om jag skulle sätta ihop vardagsrums bordet, men jag tror att huvudet är för trött för att ens förstå ikeas lätta instruktioner. En trött Erica utan tålamod går nog inte så bra ihop med en massa plotter och pyssel.

Imorgon ska jag iallafall fara iväg och kika lite på både kläder och möbler. Överväger starkt att köpa en ny soffa så jag hoppas att J kan följa med som smakråd! Kom ju fram till att jag faktiskt inte spenderade så mycket nere i Göteborg så jag har en del kvar att leva på den här månaden vilket känns fruktansvärt bra då jag behöver en del nytt nu.. Typ en hel garderob. Påtal om det så är biljetterna till Sthlm bokade nu, så mellan den 16-18onde gör vi Sthlms gator osäkra! Ska bli ruggigt trevligt att komma iväg faktiskt! Go gänget dessutom :)

PS. Solen skiner utanför fönstret, det är ju helt underbart! :)



Kommentarer
Angelica

Heej



Du får göra som du vill, jag är riktigt sugen på att se Dear John =)



Men gör såhär ring mig på 0933-50026 så kan vi bestämma hur vi ska göra :)

2010-06-20 @ 23:09:04
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0