Plusplus!

Kan inte annat än att hylla filmen! Den var fruktansvärt mycket bättre än tvåan och innehöll betydligt mycket mer från boken. Nu sitter vi nog alla och hoppar efter den fjärde delen. Den är helt klart värd att se för er som är skeptisk efter förra! Det händer oerhört mycket mer, även om jag inte är så mycket för våld och blod.. :p

Innan jag går i bitar av andra anledningar hade jag tänkt hoppa isäng nu och försöka ta mig upp imorgon för en promenad. Så jag håller tummarna för att det är väder man kan gå i imorgon. Annars kanske man skulle ta sig en tripp upp till IKSU och se så kortet inte har slutat fungera pga inaktivitet.. Försöker lova mig själv att sätta igång men det händer som inget ändå. Därför har jag valt att leva lite extra i sommar och börja ta allt annat lite mer seriöst när praktiken börjar i slutet på Augusti. Det känns som ett ganska förnuftigt beslut :)

Hade tänkt avsluta inlägget för länge sedan, hade egentligen gjort det då jag fastnade i mappen för webcamera bilder. Fick datorn för bara något år sedan men den har ändå hunnit dokumentera en rad kvällar, dagar och helger som får mig att le. Mycket har hunnit förändrats, jag är väl en av de. Försöker att inte störa mig på småsaker, även om många små saker ofta blir till större. Försöker att inte analysera andras märkliga beteenden och behov. Jag försöker fokusera på det för mig väsentliga och viktiga, och för det mesta lyckas jag. Sedan finns det de stunder jag inte kan förmå mig själv att låta bli att fundera vad eller hur vissa människor fungerar. Men för bara några månader sedan skulle det ha stört mig att jag aldrig får svar på de frågorna, det gör inte det längre. Jag har insett att det är mycket här i livet man bara får leva med helt enkelt, och det är vad tänker göra. Tänka på mig, mitt eget och bara leva. Leva och njuta! :)





Godnatt! :)



Kommentarer
Angelica

Haha vad glad jag såg ut på bilden :P



Men du kan väl höra av dig imorgon om du vill hitta på något på kvällen =)

2010-07-01 @ 20:41:52
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0