När de små har blivit stora

Kom fram till idag att lill kusinen tar studenten och går på bal om bara fem år, fem stackars år. Det känns nästan ledsamt. Det blir som slutet på en era. Alla små har gått och blivit vuxna helt plötsligt. Har förvisso redan blivit påmind om att folk växer och att åren går rätt fort men idag kändes det lite sorgligt mitt i allt det glada. Tänk när vi alla blivit vuxna nog att skaffa egna familjer, hur kommer det då se ut? Vet inte om jag vill tänka så långt. Vill inte fundera över hur det kommer se ut när alla har fullt upp med sitt egna. Men idag har ändå varit en bra dag. Kusin och hennes pojkvän var utan tvekan snyggast på balen! De var både nytänkande och vackra. Det var inga lång klänningar, över ambitiösa hår uppsättningar eller kostym. Det var Afrika tema och jag kan inte låta bli att älska det! Innan det blir för långrandigt om hur fruktansvärt snygga de var så slutar jag för ikväll. Slänger in några bilder som tyvärr (än om de är fina) inte ger rättvisa till hur det faktiskt såg ut. Jag var nog inte ensam om att känna mig stolt!



:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0