Mygg invasion

Var ute en sväng på jobbet idag och till min fasa är myggen kläckt. Finns fan inget värre påfund! Så nu lär jag väl ligga och få ett smärre utbrott inatt då jag förmodligen har fått mer än ett myggbett. Men å andra sidan är sommaren här då man fått sitt/sina första myggbett, så det är väl kanske bara att gilla läget.

Skönt att få ur sig en del ikväll, har som haft svårt att föreställa mig hur det skulle tas emot men det gick ju utan problem vilket var mycket skönt! Känns bra eftersom det är dig jag pratar med sånt om, så det var rätt viktigt för mig. Får se hur det går helt enkelt. Tänker inte ha några större förhoppningar, har lärt mig att sånt bara gör en besviken. Men hoppas på det bästa måste man ju få göra :)


Kommentarer
Matilda

Du får se mig hur ofta och när som! :) vi får höras av tycker jag :) puss

2010-06-16 @ 23:30:44
jag!

det är klart! mår du bra, tycker du det känns bra, är du glad, då är jag det också! :) men nyfiken är jag.. ;) PUSS hjärtat!

2010-06-17 @ 09:05:26
URL: http://norman.blogg.se/
Angelica

Hörru tjejen när ska vi hänga då, sitter framför mobilen nu sedan tisdags på ditt samtal :P Hehe nä men jag vet att du har jobbat. Vi kanske kan hänga i helgen, hör av dig!!



miss u!!

2010-06-18 @ 13:49:19
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0