Midsommarhelgen

Denn helg har gått på tok för fort! Det blir väl kanske så då man har haft det otroligt roligt båda dagarna/kvällarna. Midsommaraftonen spenderades i Klabböle hos J och A och jag fick som jag eftersträvat skratta tills jag fick ont i magen, och lite mer därtill. Det blev en del lekar och annat mysigt, så det tackar vi värd paret för! :)

Midsommardagen började med middag här hos mig med F och A. Sedan blev det en massa fixande innan vi satte oss i bilen för att åka till Örträsk. Väl där dansade vi  upp värmen till Riff raff ruff och ett mycket trevligt dansband. Var otroligt länge sedan jag dansade bugg men det fick jag ta igen igår! Höll på att ta med mig dörrar och annat trevligt, men det går väl så då man dansar med något av ett proffs. Hade då otroligt roligt och träffade en del människor som jag inte sett på mycket länge. Vägen hem tog inte alltför lång tid med tanke på att fröken fräken sov mestadels av tiden. Tack till A som ställde upp som chaufför, jag hoppas vi inte var alltför jobbiga ;)

Nu väntar jag på skjuts till stugan. Hade tänkt spendera kvällen där då jag inte har så mycket annat för mig. Imorgon väntar en lång vecka med jobb och även veckan därpå. Helg jobb är väl kanske inte någon höjdare, men jag ska inte klaga då jag faktiskt har ett jobb att gå till. Stugan nu! Hojt :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0