Have you ever seen the rain pouring down on a sunny day..

Yes indeed. Idag har det varit ett mycket skumt väder här i Umeå. Ena sekunden är det strålande sol och andra sekunden vräker det ner från himlavalvet. Naturligtvis skulle jag bege mig hemåt när det regnade som värst, men vet ni vad? Jag kunde inte ens förmå mig att störa mig på det faktum att jag redan efter några hundra meter var dyngsur för idag var ingen sådan dag. Om en vecka sitter jag hos mina favoriter på västkusten och hoppas innerligt på sådär sjukt fint väder som det bara går att få där. Den här gången kanske jag bör ta med solskyddsfaktor så jag slipper brännskadorna jag åkte hem med förra gången vi var där. Det var inte nådigt, hade t.om vattenblåsor som sprack såfort man strök över huden. Det gjorde ontontont och jag vill inte uppleva det igen. Har inte ens bränt mig såpass utomlands någon gång. Men är man försiktig kanske man lyckas få lite human färg det här året. Annars får jag väl leva med att jag blir röd, gris rosa och sedan vit som en snögubbe igen. Det jag ville komma fram till var att jag längtar så innerligt oerhört till jag har fått landa i underbara Göteborg på tisdag. Ska bli så skönt att få komma bort och bara koppla av och må bra, som start på sommaren. Synd bara att min kära vän S inte vill förmå sig att stanna hemma när jag väl är där utan väljer att istället fara till New York (för det hade ju inte jag gjort i omvänd situation, är inte alls avundsjuk, inte ett dugg...)!

Nu ska jag lägga igen mina sömniga ögonlock och beställa trevliga drömmar. Godnatt!


Kommentarer
jaag

men hörru, vem är din vän S?:P funderar å funderar, men kommer inte på vem :p är det sadde - italienarn kanske? ;) HOHO. föresten, ta på dig ett par slitstarka strumpbyxor denna gång.. jag menar, om du skulle råka träffa Isak ;) HAHAH :D



och sen vill jag också fara till gbg.. eller.. varberg snarare. blöäh. hälsa västkusten från mig och säg att jag snart återkommer. PUSSSSSSSSSSSS

2010-06-04 @ 17:32:43
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0