Framtiden låg i händerna på ödet

Ja, idag var det lottning om pratikplatserna nästa termin. För er som inte har förstått det så innebär det att praktiken sträcker sig från augusti till januari vilket blir närmare 5 månader. Detta har gjort att många varit nervösa över lottningen eftersom man inte vill hamna någonstans där man kanske inte kommer kunnas trivas. Jag har dock hamnat på en plats där jag tror jag kommer trivas som fisken i vattnet. Kommer få vara på ett behandlingshem i Vindeln. Det är väl kanske det enda som jag gruvar mig för, att pendla dessa mil varenda dag fram och tillbaka. Men sålänge jag känner att det är värt det får det kosta mig en timme på morgonen och en timme på eftermiddagen. Har ju päronen några mil närmare än stan, så vid fint väder kommer jag utan tvekan fara dit och njuta av sjön och allt vad den har att erbjuda!

Påtal om det så har det tillkommit en motorbåt till samlingen vilket gör det lite lättare att åka gummi ring än bakom vattenskotern. Kommer dessutom vara betydligt mycket skönare att slippa oroa sig att båten ska ta in vatten och sjunka då ekan vi har nu är rätt fallfärdig. Jag tror det kommer kunna bli ultimat i sommar. Håller tummarna för bra väder så man kan utnyttja sjön när man väl är där. Kommer bli gött mos! :)

Har just kommit in från en promenad också och det känns att benen är utmattade sedan lång promenaden i måndags! Kom ändå på mig själv att le sådär fånigt och sjunga sådär ocharmigt som bara jag kan när jag gick där ensam. Ett tag hade jag svårt att hålla mig för skratt och kan inte riktigt svara på varför. Kom iallafall fram till att jag ska njuta av en kväll ute på fredag! Efter lördagens flopp tänker jag unna mig det. Så A, på fredag är det tammesatan inga hämningar på oss, what so ever. Vi ska prata med oss själv på vägen hem, visst? ;)

Hejhopp mina vänner!



Kommentarer
Angelica

Hahaha du det låter superbra :D jag är så taggad och prata för oss själva är bara början av kvällen :P

2010-06-03 @ 12:33:06
URL: http://anjelica.blogg.se/
Frida

Jag är ledig på lördag så det blir verkligen fest imorrn! :D

2010-06-03 @ 16:18:59
URL: http://fightfire.blogg.se/
Angelica

Härligt Frida!!!! Jag är såååå taggad så jag hoppas ni också är det :D

2010-06-04 @ 00:23:29
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0