Ett stycke premiär!

Eftersom eftermiddagen jag hade tagit på mig uteblev idag pga för lite sömn inatt så beslöt jag mig för att fara upp till mamma och utnyttja hennes tvättmaskin eftersom jag så fint har slarvat bort nyckeln till den grejj man måste använda för att boka tvättid. Så nu har jag kommit hem med en påse rena kläder, en del mat och dryck och har till råga på allt fått en del färg! Det beror nog på att vi premiär åkte lill´racern idag. Som jag tidigare har berättat har de köpt båt och det var fruktansvärt skönt och befriande att få ha vinden i håret, vatten stänk på benen och solen i ögonen. Gjorde dessutom som man måste göra när man har båt och solande en stund på/i (?) fören, trots att solen låg på helt fel sida :p

Nu ska fröken fräken ta sig en promenad innan jag pyser iväg på jobbet, sedan har jag helg från 07.00 imorgon och det ska bli så fruktansvärt skönt! Ska äta en massa gott, dricka ännu godare och skratta så jag får ont i magen. Det är mina mål med helgen, vilka är dina? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0