Borta bra men hemma bäst

Kom innanför dörren betydligt senare än vad det var tänkt då uppehållet i Sthlm blev längre än det var sagt pga komplikationer. Men vi tog oss iväg och vi kom oss hem, vilket är huvudsaken. Så nu sitter jag i min soffa, skriver på min dator, i min lägenhet. Förstå så mycket man omedvetet saknar när man är borta trots att man trivs som fisken i vattnet. Bara det faktum att man kan stänga dörren till sitt egna, speciellt då vi bott som vi gjort senaste dagarna. Men jag är tacksam att jag fick komma ner överhuvudtaget och vara med på den stora dagen! Har väl gråtit mer de senaste dagarna än vad jag gjort på mycket mycket länge. Har förvisso alltid varit sentimental och känslosam, men både bal och student blev väldigt tårfyllt. Det har väl sina skäl det också, vilket jag har förklarat redan. Men jag ska nog ner till Göteborg en sväng till i sommar, så än blir de inte av med mig ;)

Nu ska jag njuta lite av min underbara musik och sedan ska jag hoppa isäng. Inatt ska jag ligga tvärsöver sängen, bara för att jag kan. Imorgon börjar jag jobba, ska dock bli skönt att börja med eftermiddag. Tidiga mornar är inte min grejj, har aldrig varit och kommer nog aldrig att bli, det är bara att inse. Jobbar ju dessutom dubbelt med min sköna, hur bra blir inte det första dagen på arbetet? :)

Godnatt på er mina vänner! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0