Är det inte typiskt?

For ner på stan idag i hopp om att hitta något att sätta på benen, men icket. Varken jeans, leggins, shorts eller någon kjol kunde jag hitta. Däremot kom jag hem två par skor och en jacka, vilket jag egentligen inte alls är i behov av. Jackan kanske, men skorna... De har jag ju inte alls i överflöd :p

Tog mig en skön promenad då jag kom hem och hann just undan de tjocka mörka molnen då jag gick in genom dörren. Pratade med en av mina bejbs idag och ska alldeles snart fara iväg till Tvärålund för att hälsa på och gå igenom allt vi inte hunnit prata om de senaste dagarna. Blev även prat om att fara iväg till Vindeln för att checka in min praktikplats så jag vet vart exakt jag ska vara efter sommaren :)

Innan tiden springer iväg ytterligare säger jag hojt och på återseende!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0