-

Igår insåg jag att ett par jeans som för bara några månader sedan var för små (köptes som målbyxor), nu sitter baggie. Kan förövrigt inte ha några av min jeans längre, så det blir att leta sig nya när vi pyser iväg till Sthlm. Måste väl kanske säga att jag är ganska stolt över mig själv! Nu är det bara dags att börja nyttja IKSU kortet igen.. Det kortet har inte sett några ljusa dagar på länge. Men då är det tur att jag har vänner som kan sparka mig i rumpan när det behövs (vilket lär behövas mer än en gång) ;p

 



:)



Kommentarer
Angelica

Ja men var ledig någon gång så jag kan sparka igång dig :P För det kan jag verkligen göra :D



Grattis till byxorna, det ska bli spännande och se om jag känner igen dig, det var som ett tag sedan jag såg dig :P

2010-06-19 @ 22:39:26
URL: http://anjelica.blogg.se/
Angelica

Hej det är jag igen :P Glömde bort att säga att jag är gärna på bio imorgon får låna en bil :) Vilken tid kan du? Som sagt måste skriva här då min mbil är glömd =)

2010-06-20 @ 10:30:04
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0