Underbart är kort

Ja, gårdagskvällen gick alldeles alldeles för fort. Den var ruggigt trevlig och alldeles för svettig. Men det var kul att få dansa igen, var länge sedan jag gjorde det nu. Värmen där inne bland alla människor var dock olidlig, förstår inte att man inte sätter in någon typ av ventilation där inne, det var rent jobbigt. Så när jag kom hem inatt blev det raka vägen in i duschen där det spolades kallvatten kan jag lova! Jag älskar oplanerade utgångar, det blir alltid bäst! Vi hade visserligen tänkt sätta oss på en uteservering och bara prata men det känns inte riktigt som samma sak. Synd bara på E som var tvungen att fara hem innan vi hunnit inviga dansgolvet. Men det får vi ta igen en annan gång! :)

Har varit hos M idag och kollat in lägenheten och måste väl säga att jag är positivt överraskad. Trodde inte alls att det gick att få tag på en sådan fräsch lägenhet på Ersboda. Men å andra sidan ville jag inget annat än därifrån, så jag har ju inte ens förmått mig att titta. Det var mysigt att sitta och prata en stund iaf, var ju som ganska länge sedan vi gjorde det nu. Så till nästa vecka får vi styra ihop något allihop, det skulle ju vara guld :)









Bilder från igår. Underbaringar! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0