Underbara

Har bara för en stund sedan kommit hem från en underbar (som alltid) kväll med A. För varje gång vi går ut lär jag mig något nytt, och för varje gång detta inträffar förstår jag att det bara kommer bli bättre med tiden. Det är mycket jag beundrar och ännu mer som förvånar, men det gör mig alltid lika glad och positivt överraskad. Det är nog mycket vi är mer lik i än vad jag tidigare har trott, även om vi i mångt och mycket är väldigt olika. Men det känns bra, så himla bra!

Har fått ur mig en hel del ikväll som bara legat och bubblat. Kan egentligen inte påstå att det har varit livsviktiga saker, men det känns ändå bra att ha fått prata av sig om det. Mycket har jag valt själv och annat har jag förlikat mig med. Saker och ting blir inte alltid som man vill och det får man leva med. Ibland vet jag dock inte om beslut man tar är sådant man i slutändan vill leva med. Det finns mycket som jag skulle vilja göra ogjort och ha osagt. Men å andra sidan har dessa situationer och stunder tagit mig dit jag är idag och jag skulle vilja påstå att jag är fruktansvärt förändrad som person på bara ett år. Jag har lärt mig och gått igenom en del som fått mig att växa. En del saker kunde jag i min mening ha fått vara utan men jag hoppas att jag får ut något av det när allt ligger bakom mig. Har tagit en del beslut nu i slutet som jag inte riktigt vet vart jag står i ännu, men jag hoppas jag gör det för mitt eget bästa, det är vad jag vill tro.

Nu ska jag sluta surra innan jag gör bort mig fullkomligt! Sov så gott mina vänner! :)


 



Kommentarer
Frida

Så fina nu är! Saknar er!!! Puss

2010-07-10 @ 19:37:55
URL: http://fightfire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0