Sommar-mys

Fick sällskap av bästa J till ett mysigt litet ställe utanför stan idag. Men innan vi hittade rätt.. Ingen av oss föredrar att gå i sällskap av bräms, mygg och myror inne i skogen och då vi insåg att vi inte ens gick åt rätt håll höll bägaren på att rinna över. Tur är väl då att man har nära till skratt istället, för det var ju trots allt vi själv som gjort bort oss. Efter många om och men och en promenad som inte var planerad hittade vi en klipphäll att lägga oss på. Har fikat, pratat, spelat kort och skrattat. Allmänt mys med andra ord, och det gillas! Nu ska jag göra något att äta sedan väntar ytterligare en natt med jobb. Känns inte bra alls med tanke på att jag hade måndag i huvudet då jag vaknade imorse eftersom jag redan jobbat två nätter.. Tycker den kan gå otroligt fort så jag får fara upp till stugan och sätta mig på vattenskotern. Det ryckte i varenda nerv på mig då de brände förbi ute på vattnet idag. Så jag håller tummarna för att vädret håller i sig till imorgon så jag också får gasa av mig lite :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0