Man ska inte klaga, men värmen!?

Sitter för tillfället och har känslan av att döden sakta men säkert närmar sig. Det är nämligen tusen grader och lite till i min lägenhet och att öppna några fönster gör inte saken bättre, snarare tvärtom. Det blev bara varmare av att öppna upp här i v-rummet och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Man ska absolut inte klaga, men lite fläkt hade faktiskt suttit fint just nu. Hoppas det är lite svalare till ikväll. Ska umgås med en kär barndomsvän ikväll och det hör inte riktigt till vanligheten. Brukar gå ett tag emellan våra träffar, men de blir alltid lika trevliga så kvällen ser jag fram emot :)





   

   

Lovade bilder från igår, så här är dom. Ska tilläggas att sista bilden på vårat kära hjärtegull enbart är med eftersom jag inte kan låta bli att skratta. Våran hund är liksom frälst i allt som har med motorer att göra, så åka vattenskoter är något han avundas kraftigt :p



Kommentarer
kusse

alooo! har du fått brev från mig? :)

2010-07-13 @ 22:50:40
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0