Man kan ju tro jag bor på jobbe

Fascinerande ändå hur länge man orkar jobba om man bara byter arbetsplats. Har varit på jobb sedan åtta imorse och kommer vara här i sju timmar till. Trodde jag skulle lessna rätt fort ikväll men jag står fortfarande på benen! Hade dock tänkt slänga mig i soffan nu och se om jag får sova en stund. Trots att jag har betalt för att sova så har jag svårt att göra just det när jag är på jobbet, fråga mig inte varför. Måste ju ha att göra med det faktum att jag anser att man är på jobbet för att jobba, oavsett tid på dygnet.. Men jag hoppas ändå att jag får vakna utvilad imorgonbitti så jag kan utnyttja hela, den förhoppningsvis fina, dagen.

Gårdagen spenderades hos min vän A i Tvärålund. Gick hela byn runt och jag kan inte sluta förundras över hur mycket fin natur vi har här uppe. Det finns små guldklimpar var och varannan stans och folk vet inte ens om det. Förhoppningsvis så hittar jag mitt eget drömställe förr eller senare. Har ju som redan en vision om hur det ska se ut så det är bara att börja leta! Skog, vatten, trädgård och en gräsmatta större än en tjugofyra manna plan (som kommer vara ett h-vete att klippa!). Men vad vore man utan drömmar? :)

Sov gott mina vänner! :)



Kommentarer
Angelica

Det tycker jag låter som en bra plan, vem vet vi kanske blir grannar ;D

2010-07-10 @ 17:30:16
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0