Jag känner mig som ett litet barn dagen före julafton!

Håller på för fullt att städa och packa inför avresan imorgon. Ska bli ruggigt skönt att få komma bort och andas lite annan luft (förmodligen mer förorenad). Vi kommer bo på det kanske mysigaste vandrarhemmet jag har skådat, en båt på vattnet. Kan det bli härligare än så? Får bara hoppas att det är vindstilla så jag slipper vågor och åksjuka, jag har tyvärr ganska lätt för det. Men jag tror det kommer fungera alldeles utmärkt! Har ju dessutom planerat en kväll på grönan vilket jag just för tillfället ser mest fram emot. Har inte åkt karuseller på gud vet hur länge och jag bara älskar det! Två senaste gångerna jag har varit i Göteborg har det antingen spöregnat eller så har jag haft med mig J som bokstavligt talat dör före hon sätter sig i något ovanför markhöjd eller som snurrar. Men nu har jag med mig två andra galningar så jag tror det kommer bli fruktansvärt bra! Sitter redan med ett fånigt leende på läpparna av bara tanken :)


 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0