Drygaste dagen på länge

Denna dag har gått så otroligt sakta att jag har hunnit tänka skjut mig sisådär alldeles för många gånger. Att jag har ångest över något jag inte kan sätta fingret på gör ju inte saken bättre. Hade ju otroligt roligt igår och kom hem på tok för sent och på tok för glad i hågen, kan det vara därför måntro? Hade mängda problem att ta mig upp imorse men det gick tillslut. Nu ska jag bege mig upp till Stugan för att vila upp mig, känner att det behövs. Hoppas på supderduper väder imorgon så jag får fara ut med båten och bara leva ett tag. Idag andas jag bara på ren automatik så jag hoppas glöden är tillbaka imorgon! 

Och du Angelica - du har vapendragare hela sommaren nu!


Kommentarer
Angelica

Haha vad menar du, jag känner mig lite trög och nu har jag blivit nyfiken! har jag vapendragare hela sommaren? :P

2010-07-04 @ 19:45:16
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0