Det finns hopp, trots allt

Vaknade imorse vid åtta tiden av att det mullrade och regnade så som det aldrig gjort förut. Har aldrig sett så mycket regn ösa ner på ett och samma ställe. Så det var bara att kliva upp och dra ut allt från el-uttagen då fröken är rätt nojjig angående sånt. Sedan hoppade jag isäng i hopp om att det skulle bli bättre väder till nästa gång jag slog upp ögonen, och det tackar vi vädergudarna för! Solen sken på dem flesta ställen och jag fick mig en efterlängtad promenad. Synd man jobbar hela helgen, annars hade jag tänkt pysa iväg till stugan och vara för mig själv ett tag. Är ledig på måndag så jag håller alla tummar och tår för att det är bra väder då! Nu en dusch, sedan jobbet.
Ha en fin dag allesammans! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0