Välbehövligt

Av någon konstig anledning fick jag mer gjort ikväll hos mina vänner än vad jag har gjort på hela dagen känns det som. Har en del finslip att göra, några saker att kolla upp och rätta till men i övrigt känns uppsatsen rätt färdig. Nu väntar bara bedömningen och eftersom det är slutbedömningen är jag rätt nervös. Jag hoppas innerligt att min handledare har överseende med allt som har hänt och att hon har det i åtanke då hon bedömer den.

Har även hunnit titta en del på filmerna som gjordes under hemavan resan och måga av de var man nog inte ens medveten om att det spelades in. Jag säger här som jag sa till damerna, att det skulle ha varit sjukt roligt att lägga ut dom på en youtube användare, jag tror helt ärligt att det skulle gå hem hos många fler än oss. Ironin i alla filmer är fullkomligt underbar och humorn vi har när vi umgås går inte att beskriva med ord!

Imorgon är det torsdag och efter att jag lämnat in min uppsats ska jag ta en LÅNG promenad. Har inte varit ute och rört på mig på gud vet hur länge. Vet faktiskt inte vad som hände, jag var ju jätte flitig där ett tag. Promenerade många gånger över timmen och jag njöt av att bara gå utan att fundera så mycket. Sedan la mina hörlurar av, så innan jag far hem från skolan imorgon ska jag springa en snabbis på stan och köpa nya, sen finns det inga som helst ursäkter! Ska även i slutet på denna månad köpa IKSU kortet, det börjar vara dags för det nu. Vet dock inte hur jag ska ha råd med det eftersom det ser dåligt ut med jobb, men å andra sidan är det något jag måste ha och jag får i värsta fall sälja mig på gatan om det krisar :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0