Schleeeeetet

Vaknade nio imorse och kunde under inga omständigheter somna om, så jag vred och vände mig till strax efter elva sedan gav jag upp. Det har inneburit att det har varit en MYCKET sliten dag idag. Var och hämtade skotern hos mamma idag och forslade den till Klabbis och efter det har jag inte gjort mycket mer än legat i soffan hos både pappa&kicki samt J och plumsat i knähöga snömassor.

Nu är tanken att jag ska lägga mig och sova då jag ska upp i tid för att göra mig iordning för morgondagens bravader. Det ska bli riktigt roligt att fara iväg och bara tänka på ingenting alls. Pratade med min syster ikväll också vilket i sig känns bra, men däremot satte det igång hjärn verksamheten igen. Det är mycket som inte är rätt nu och som jag vill göra något åt. Tyvärr snurrar mina tankar om fullvuxna människor som ska kunna ta ansvar över sitt eget liv och leverne. Jag insåg dock att det finns tre personer jag hade velat prata med detta om, varav två inte finns vid liv och den tredje är för långt bort för att nå. Kan inte sluta fundera på hur livet hade sett ut om ni fanns vid liv och om du fortfarande stod vid min sida. Jag har en svag känsla av att jag förmodligen inte suttit här ikväll då..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0